تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2021-05-26
رشد پیج اینستاگرام با 13 روش تضمینی و تست شده
برای تولید محتواها، عکاسی و ساخت ویدئوها سعی کنید ایده های جدیدی را به کار بگیرید.خلاقیت در چینش پست ها و تکراری نبودن موضوعات چند پست در پیج نیز مهم است. پست های پیج های مرتبط را لایک کنید و کامنت قرار دهید تا آنها هم برای شما این کار را انجام دهند.این کار باعث می شود تا مخاطبان آنها با پیج شما نیز آشنا شوند. در پایان هر محتوا، از مخاطبان بخواهید تا در قسمت کامنت، نظرات و تجربیات خود را بیان کنند.
Rethink کلمه کلیدی این حرف است به معنای دوباره فکر کردن و تجدید نظر کردن. به طور کلی داشتن تقویم و برنامه ریزی کمک شایانی به نظم دادن امور می کند و قطعا برنامه ریزی داشتن در هر کاری لازمه موفقیت است. توجه داشته باشید حتما از هشتگ برند خود نیز برای برندسازی استفاده کنید. زمان بهینه یعنی بهترین تایم در روز که بیشتر دنبال کنندگان شما در این بسترفعال هستند. این روش، یک ترفند بسیار کارآمد است که اکثر افراد موفق در این پلتفرم از آن استفاده می کنند.می توانید از دایرکت های جالب اسکرین بگیرید و از آن استفاده کنید. این محبوبیت، پول و درآمد بالایی به همراه دارد.به همین علت بسیاری از پیج ها تلاش می کنند تا در این بستر با ترفند های مختلفی مثل خرید ویو مطرح شوند.
پس باید یک تقویم محتوایی ایجاد و برای انتشار منظم پستها برنامهریزی کنید؛ ضمن اینکه هدفمندی در عین تنوع را در محتوایی که به کاربر نمایش میدهید، از یاد نبرید. برای افزایش بازدید، نسخه کاملی وجود ندارد اما با رعایت یکسری نکات و قوانین می توانید در این بستر رشد کنید. آیا شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید؟ چه نکات دیگری را برای افزایش بازدید پست می شناسید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. تمام نکات بالا نیازمند تولید محتوای جذاب و ایجاد صمیمیت با مخاطبانتان است که باز متناسب با هر نوع مخاطب و حرفه ای قطعا متفاوت باید عمل کنید.
کامنتهای اینستاگرام خود را مدیریت و دانلود کنید و به آنالیز شبکههای اجتماعی خود بپردازید. شما میتوانید در صفحه خود افرادی را معرفی و صفحهشان را منشن کنید. اگر آنها استوری شما را add to story کنند، مسلما بازدید اینستاگرام شما افزایش پیدا خواهد کرد. با گذشت زمان، مخاطبان ممکنه به تبلیغات شما عادت کنن و جذابیتش رو از دست بده. بنابراین، همیشه محتوای جدید و خلاقانه تولید کنین تا توجه کاربران حفظ بشه.
محتوای UGC را منتشر کنید
تبلیغات Collection ترکیبی از تبلیغات مجموعهای و تبلیغات خرید است. این تبلیغات برای برندهای تجارت الکترونیک مناسبتر هستند، چراکه به کاربر اجازه میدهند محصول موردنظر را به صورت مستقیم از تبلیغ خریداری کند. وقتی کاربر روی تبلیغ کلیک میکند به صفحهای در اینستاگرام هدایت میشود که به آن «Instant Experience Storefront» میگویند و میتواند در آن اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب و اقدام به خرید کند.
پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز میکند، از او سوال میشود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. البته، بیشتر افراد برنامه پیشفرض را انتخاب میکنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز میکنند. تبلیغات اسپانسری یا حمایتشده گزینهای برای حسابهای تجاری در اینستاگرام است که به برندها اجازه میدهد تا پستها و مطالب خود را از طریق روشهای پولی، تبلیغ کنند. حتی ممکن است وب سایت هم نداشته باشید ولی به راحتی میتوانید با جذب مقداری فالوور، برند خود را معرفی کنید و شروع به فروش محصولات خود کنید.
در این روش، زمانی که مخاطب محصول مورد نیاز خود را در گوگل جستجو میکند، تبلیغ محصول شما بهعنوان یکی از نتایج در صدر جستجو قرار میگیرد. برای استفاده از این نوع تبلیغ باید حساب کاربری خود را در Google Merchant Center ایجاد کنید. در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند. اگر بهدنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینهی ایدهآلی برای شماست. از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمیتوان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. شما میتوانید بهجای انتخاب یکی از این روشها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیتهای بیشتری هم بهرهمند شوید.
برنامهریزی انتشار محتوا
اگر در سایر شبکههای اجتماعی و پیامرسانها مانند تلگرام، توییتر، فیسبوک یا لینکدین، فالوور و نرخ تعامل بالایی دارید، از این شبکهها برای تبلیغ پیج اینستاگرام خود بهره بگیرید. برای مثال، میتوانید لینک اینستاگرام خود را در بیو سایر شبکههای اجتماعی منتشر کنید یا آخرین پست و مطلب اینستاگرام خود را در آن پلتفرمها به اشتراک بگذارید. از آنجاییکه بیشتر افراد در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند، با استفاده از این روش میتوانید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، یکی از پلتفرمهای شبکه اجتماعی محبوب در سرتاسر جهان است.
برای تبلیغ پیج در اینستاگرام نیاز به مخاطبانی دارید که با شما تعامل کنند و این کار آسانی نیست. برای موفقیت، ابتدا باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و میخواهید چه کاربرانی و با چه ویژگیهایی را جذب کنید. بنابراین، ابتدا مخاطبان هدف خود را توصیف کنید و برنامهای برای جذب آن ها در نظر بگیرید. در این مطلب گامهای ایجاد صفحه تجاری در اینستاگرام را به همراه روشهای تبلیغ پیج در اینستاگرام شرح میدهیم. تبلیغات یکی از ابزارهای بسیار مهم، هم در روش سنتی و هم در روش فروش آنلاین است.پیج های اینستاگرامی موفق در زمینه کاری خود را شناسایی کنید و مورد آنالیز قرار دهید.
شما میتوانید با پیجهای دیگر صحبت بکنید تا شما را تبلیغ کنند و شما نیز متقابلاً این کار را انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم تا ترفندهایی را برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بیان کردیم و سعی کردیم تا از جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنیم. امیدواریم که از این ترفندها استفاده کنید و بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث میشود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو میکنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما میشوند. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود میدهد تا کسب و کار خود را در اینستاگرام راهاندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند.
به کامنتها و دایرکتهای آنها با دقت پاسخ دهید، نظرسنجیهای جذاب برگزار کنید و از آنها بخواهید که نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را با شما به اشتراک بگذارند. درواقع با درک نیازها و علایق مخاطبان خود، میتوانید محتوایی تولید کنید که برای آنها جذاب، آموزنده و ارزشمند باشد. به خاطر داشته باشید که محتوای منحصر به فرد و خلاقانه، کلید طلایی جلب توجه مخاطبان در اینستاگرام شلوغ امروزی است. بهترین تبلیغات استوری اینستاگرام آنهایی هستند که شبیه استوریهای معمولی به نظر میرسند. برای طراحی استوریهای تبلیغاتی، کسب و کارها میتوانند از عناصر استوریهای طبیعی اینستاگرام مانند GIF، فیلتر و متن استفاده کنند تا تمایز استوریهای تبلیغاتی با استوریهای معمولی کمتر شود.
- طبق الگوریتم اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست را منتشر میکنید، پست شما را به ده درصد از فالوورهایتان نشان میدهد و اگر تعامل خوبی را از این ده درصد دریافت کردید، پست شما را به بقیه کاربران نشان میدهد. {
- با آزمایش A/B و بررسی آمارهای دسترسی و تعامل، محتوای تبلیغاتی رو بهینه کنید. |}
- برای مثال سایت آل اسپرت با راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. {
- در اینجا به اهمیت بازدیدهای پروفایل و چندین تکنیک برای افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام اشاره کردیم. |}{
- پس بهتر است همیشه برای افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام به سراغ شرکتهای دیجیتال مارکتینگ معتبر بروید. |}
- بنابراین، ابتدا مخاطبان هدف خود را توصیف کنید و برنامهای برای جذب آن ها در نظر بگیرید.
سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راهاندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید. برای کاملتر شدن این بخش نیز میتوانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند. یکی از تکنیکهای کلیدی در آنالیز این است که به بررسی رفتار فالوورها توجه کنید. بهعنوان مثال، میتوانید مشاهده کنید که در چه زمانهایی پستهای شما بیشترین لایک و کامنت را دریافت کردهاند و از این اطلاعات برای تعیین زمانهای بهینه برای انتشار استفاده کنید. همچنین، توجه به نوع محتوای محبوب در بین فالوورها مانند ویدئوها، تصاویر یا نقلقولها میتواند به شما کمک کند تا محتوای جذابتر و مرتبطتری ایجاد کنید. تکنیکهای آنالیز اینستاگرام میتوانند به شما کمک کنند تا استراتژی بازدید پستها و استوریهای خود را بهبود ببخشید.
ALT به موتورهای جستجو و الگوریتم اینستاگرام کمک میکند که تصاویر را بهتر درک کنند. برگزاری مسابقه در اینستاگرام قواعد و اصول خاصی دارد؛ اگر میخواهید مسابقهی اینستاگرامی موفقی برگزار کنید و بازدیدکنندههای زیادی را به پیج خود جذب کنید، باید این اصول و قواعد را رعایت کنید. ما در مقاله زیر تمامی مواردی را که در برگزاری مسابقه اینستاگرامی به آن نیاز دارید، آموزش دادهایم. یکی از روشهایی که باعث افزایش تعامل شما با فالوورهایتان میشود، برگزاری مسابقات اینستاگرامی است. به عنوان مثال اگر اهل تهران هستید و پیج اینستاگرامی دارید، با زدن تگ لوکیشن Tehran، پست شما در نتایج جستجوی تگ تهران به کاربران نمایش داده خواهد شد.
از ابزارهای پیشرفته و حرفهای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که میتوانید از آن برای حرفهایتر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفهای میتوانید محتوای خود را برای انتشار زمانبندی و مدیریت کنید.
اگر پیج فروشگاهی دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام برای سرگرمی و تفریح ایجاد شده بنابراین بیشتر پست های خود را آموزشی و تفریحی و در ارتباط با حوزه کاری خود منتشر کنید. اما چه راه هایی برای افزایش بازدید پست و در نتیجه تعامل بیشتر مخاطبان با پست منتشر شده وجود دارد؟ این سوال و نکاتی بیشتر را در ادامه این مطلب خواهید خواند. از جمله ویژگی های مهم اینستاگرام که در اختیار افراد قرار میگیرد و می توانید از آن استفاده کنید؛ بخش insight (داده های مبنی بر رفتار مخاطبان) است.
خوشبختانه، همانطور که در فهرست زیر مشاهده میکنید، اهداف از قبل مشخص شدهاند. تبلیغات IGTV، تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک کابر برای تماشای IGTV پخش می شوند و حداکثر میتوانند ۱۵ ثانیه باشند. این تبلیغات در حین پخش ویدیو به نمایش داده میشوند و معمولا گزینه «رد کردن» نیز برای آنها وجود دارد. در حال حاضر تبلیغات IGTV تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و استرالیا در دسترس است. سازندگان IGTV، میتوانند اجازه دهند تا تبلیغات در ویدیوهای آنها نمایش داده شود و از این طریق 55 درصد درآمد تبلیغاتی را دریافت کنند.
تکنیک افزایش بازدید اینستاگرام
|}حتی اگر هر روز هم پست و استوری منتشر کنید، در حالی که بیهدف، بدون منظور و تارگت خاصی صرفا برای پر کردن محتوای پیج خود این کار را انجام دهید، به بازخورد لازم از طرف کاربر نخواهید رسید. دعوت به نظر دادن در محتوای تصویری شما یا کپشن باعث می شود که افراد بیشتر ترغیب به کامنت گذاشتن شوند اما فراموش نکنید با ترفندهایی جذاب مخاطبان را وادار کنید تا برای شما نظرش را بازگو کند. افزایش تعداد فالوورها و جلب مشارکت برای پستها میتواند کار دلهرهآوری به نظر برسد، بنابراین پادها به عنوان یک راه جذاب برای افزایش تعداد تعامل پست شما در نظر گرفته میشوند. شناسایی مخاطبان کمک می کند تا انتخاب بهتری برای تم و رنگ پیج داشته باشید. همچنین سبک نگارش محتوا، زمان انتشار (روز و ساعت) و … را تعیین می کند.
اگر این تعاملات را نادیده بگیرید، بعد از مدتی تمامی مخاطبان خود را از دست میدهید. نیازهایشان را برآورده کرده و در مورد نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان صحبت کنید. البته برنامه بالا بردن بازدید پست اینستاگرام نظیر دایرکت هوشمند اینستاگرام هم کمک زیادی به تعامل سریع و موثر پیج میکند. تبلیغات استوری اینستاگرام، تبلیغات تصویری یا ویدیویی تمام صفحه هستند که بین استوریهای کاربران نمایش داده میشوند. استوریها، بخشی از اینستاگرام هستند که بیشتر مورد توجه کابران هستند و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر آنها را مشاهده میکنند. بنابراین تبلیغات درون استوری نرخ تعامل بالاتری نسبت به تبلیغ پیج اینستاگرام در فید دارد.
برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد میکنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید. برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید. با آموزش ساخت پیج بیزینسی به راحتی می توانید به آمارهای اینسایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید.
اولین هدفی که شما باید در تنظیم پروفایل خود داشته باشید، جلب توجه کاربر است. بله، برای مدیریت تبلیغات اینستاگرام از Ads Manager فیسبوک باید حساب اینستاگرام رو به صفحه فیسبوک متصل کنید. بسته به هدف، از قالبهای تصویری، ویدئویی، کاروسل یا مجموعهای استفاده کنید تا بهترین تاثیر رو داشته باشین. مثل “اکنون خرید کنید”، “برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید”، یا “ثبتنام کنید”. با بررسی این گزارشها، میتونین متوجه بشین که کدوم عناصر تبلیغات نیاز به تغییر دارن یا چه زمانی باید کمپین رو متوقف کنین و دوباره طراحی کنین.
این پستها باعث میشوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده میکنند. این تبلیغات برای کمپینهایی مناسب است که پیام را در قالب یک تصویر واحد منتقل میکنند. همچنین مانند سایر پستهای اینستاگرام، میتوانید کپشنی به این تصاویر اضافه کنید. البته توصیه میشود که متن کوتاه باشد تا بخش زیادی از آن توسط اینستاگرام پوشانده نشود.
برای بیشتر دیده شدن پست های خود می توانید از اینفلوئنسر هایی که در حیطه کاری شما فعالیت می کنند کمک بگیرید. به عنوان مثال از آن ها بخواهید بگویند چه نوع پستی را بیشتر می پسندند و یا در رابطه با چه موضوعی بیشتر دوست دارند محتوای منتشر کنید. نکته قابل توجه در اینجا این است که حتما پست های متنوع با سبک های مختلف و در زمان های متفاوت منتشر کنید تا اطلاعات آماری زیادی بدست آورید و در نتیجه بررسی شما با توجه به جامعه آماری وسیعی باشد. هر چه نظرات، اشتراک گذاری ها، سیو پست، لایک ها و … بیشتر باشد نشان می دهد پست شما توانسته ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار کند. در ادامه سوالات متداول پیرامون تبلیغ پیج در اینستاگرام را بررسی میکنیم. برای مدیریت پیج اینستاگرام خود باید موارد زیر را رعایت کنید تا پیج اینستاگرام شما حداکثر کارایی را داشته باشد.
الگوریتم اینستاگرام به علاقه مندی کاربران به محتواها توجه می کند.الگوریتم، پست هایی برای کاربران به نمایش درمی آورد که به علاقه او و سابقه سرچ او در اینستاگرام نزدیک باشند. هر زمان که سایت شما در نتایج جستجو دیده شد، لینک وب سایت شما ناخود آگاه به دلیل همان اعتماد انتخاب خواهد شد که این خود دلیلی بر افزایش CTR و افزایش بازدید سایت و در نهایت افزایش فروش خواهد بود. قبلا در مورد تاثیر لینک سازی و لینک سازی داخلی در افزایش CTR و رتبه سایت صحبت کردیم. همانطور که میدانیم، تاثیر لینکها در افزایش اعتبار دامنه و صفحات آن زیاد است و میتواند به شکل چشمگیری باعث افزایش بازدید سایت شود. حال که روشهای سئو اینستاگرام را یاد گرفتیم، اجازه بدهید تاثیرات مهم اینستاگرام در سئو سایت را هم مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم تاثیر اینستاگرام در افزایش رتبه سایت چقدر است. ALT باعث میشود که این متن جایگزین به جای عکس نمایش داده شود اما فقط این نیست!
با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، این خلاقیت را بروز دهید. برای مثال میتوانید با سوال و جوابهایی که در استوری منتشر میکنید، تعامل بیشتری با مردم داشته باشید. هرچه میزان تعامل در صفحه شما بالاتر باشد، اینستاگرام صفحهتان را به افراد بیشتری نمایش میدهد. شما میتوانید با جواب دادن به کامنتها و دایرکتها، محبوبیت زیادی نزد فالوورهای خود پیدا کنید.
توجه داشته باشید که موفقیت در اینستاگرام به زمان و تلاش مداوم نیاز دارد. با پیروی از این راهکارها و آزمایش استراتژیهای مختلف، میتوانید بازدیدهای خود را افزایش داده و جامعهای از دنبالکنندگان وفادار ایجاد کنید. اگر پیج شما بیزینسی هست، این امکان برای شما وجود دارد که از دکمههای تماس اینستاگرام استفاده کنید.
همچنین در طراحی پستها و نوع محتوایی که به کار میبرید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند. پس در انتخاب دسته بندی هایلایتها و اضافه کردن تمام استوریهای خود به هایلایت، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در مورد لایک و کامنت و سیو و ارسال که طبیعتا هر چقدر سعی کنید محتوایی تولید کنید که تعداد این موارد بیشتر شود، به نفع پیج شماست. برای انتشار محتوا بهصورت منظم، ابزارهای زمانبندی محتوا مانند Later، Hootsuite یا Buffer میتوانند بسیار مفید باشند. این ابزارها نهتنها به شما کمک میکنند تا پستهای خود را در زمان مناسب منتشر کنید، بلکه امکان برنامهریزی و مشاهده عملکرد محتوا را نیز فراهم میکنند.
یکی دیگر از دلایل موفقیت تبلیغات اینستاگرام، انتشار در زمان مناسب است. بهترین زمان برای تبلیغ در اینستاگرام را پیدا کنید تا شانس موفقیت خود را چندین برابر کنید. اولین موردی که در مورد افزایش بازدید در اینستاگرام باید در مورد آن صحبت کنیم، محتوا است. نوع محتوا، کیفیت و کمیت آن از مهمترین مواردی هستند که به افزایش بازدید شما کمک میکنند. محتوای باکیفیت، محتواهای آموزشی، محتواهای مربوط به توضیح محصول و محتواهای تبلیغاتی جزو مهمترین محتواهایی هستند که در اینستاگرام به افزایش بازدید پیج کمک میکند. با تولید محتوای باکیفیت و جذاب در اینستاگرام، دلیلی برای فالو کردن صفحه توسط کاربران است.
اگر یک صفحه برای کسب و کار، برند یا شرکت خود دارید از لوگوی آن استفاده کنید. در غیر این صورت، یک تصویر حرفهای از خود روی صفحه اینستاگرام داشته باشید. در دراز مدت به افزایش تعامل، محبوبیت و طرفداران خود کمک میکنید و متوجه ارزش این کار خواهید شد. نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وبگردی استفاده میکنند، بر تجربه تبلیغاتی آنها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاهها، میتوانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. اگر در دو ماه اخیر تبلیغات گستردهای برای پیج داشتهاید، این آمارها از نرخ بازگشت سرمایه و میزان تاثیرگذاری تبلیغات حکایت دارد.
اما برای شناسایی مخاطبان ابزارهای زیادی وجود دارند که بهترین آن ها ابزار اینسایت اینستاگرام است که تنها در اختیار پیج های تجاری قرار داده است. همچنین امکان انتخاب استوری، فید یا هر دو برای نمایش تبلیغات وجود دارد. هنگامیکه مخاطبان هدف خود را مشخص کردید، فیسبوک راهنمایی مانند تصویر زیر در اختیار شما قرار میدهد که در آن مشخص شده است مخاطبان هدف شما تا چه اندازه گسترده یا خاص هستند. بهتر است مخاطبان را طوری تنظیم کنید که در طیف سبز رنگ قرار بگیرند. اگر پست شما در دقایق اول آن چنان که باید بازدید نمی گیرد،باعث نمی شود که الگوریتم پست شما را به فالوورهایتان نمایش ندهد. در آپدیت های اولیه، الگوریتم، پست ها را طبق زمان انتشار نشان می داد اما امروزه پست ها را طبق علاقه شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و … نمایش می دهد.
این سایت