بلاگر معروف ایران، از نوشتن به تولید محتوا2023-09-26

چگونه یک بلاگر موفق شویم؟ آموزش بلاگر شدن در یک راهنمای کامل + فیلم آکادمی کاپریلا

چنانچه بتوانید به صورت همزمان در چند پلتفرم فعال باشید، مطمئناً مخاطبان بیشتری جذب خواهید کرد. اولین و مهمترین گام، انتخاب موضوعی است که به آن علاقه دارید و در آن تخصص دارید. موضوعی را انتخاب کنید که بتوانید در مورد آن محتواهای ارزشمند و جذابی تولید کنید که مخاطبان را پای حرفتان میخکوب کند. در هر کاری رقیبانی برای شما وجود دارند و رقیب شما می تواند دوست شما نیز باشد و به شما کمک کند تا بتوانید ایده های جدید برای مقاله نویسی و تولید محتوا داشته باشید. این بدین معنی نیست که شما باید برای ارائه ی مقاله ی خود آن را از روی رقیبانتان کپی کنید بلکه باید از آنها الهام بگیرید.

گفتنی است تکنولوژی بلاگرها در زمینه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری و توسعه‌دهنده‌های وب تخصص دارند و از این راه نیز کسب درآمد می‌کنند. تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری فعالیت می‌کنند، بسیار زیاد است؛ اما همه آنها محتوای خوب و مفید در اختیار شما قرار نمی‌دهند. یکی از معروف‌ترین تیزرهای تبلیغاتی بیسکویت مادر از محصولات شرکت ویتانا؛ با بازی سام و سامیار در سال ۹۶ ضبط گردید و این اتفاق موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها شد.

نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که هریک از این افراد چه میزان دریافتی خواهند داشت. اما می‌توان از طرق مختلفی پیش‌بینی کرد که کدام یک از بلاگرها، درآمد بیشتری نسبت به بقیه دارد. برای مثال هر بلاگری که فالوور و ویو بیشتری داشته باشد؛ قطعاً از نظر اسپانسرینگ و تبلیغات پیشنهادهای هیجان‌انگیزتری دریافت خواهد کرد. «امیر کامیاب» تجربیات روزمره و سبک زندگی خود را به حدود ۲۰ هزار مخاطب ارائه می‌دهد. او با محتوایی ساده و صمیمی توانسته جایگاه مناسبی در میان دنبال‌کنندگانش به دست آورد.

یادگیری مداوم

{
  • از طریق شبکه‌های اجتماعی، بلاگرها با مخاطبین ارتباط نزدیک و دوستانه‌ای برقرار می‌کنند.
  • {
  • او در رشته شیمی تحصیل کرده و طبق گفته خودش، آرایشگری را از ویدئوهای آموزشی یوتیوبرها در یوتیوب آموخته است.
  • |}
  • او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاه‌های اروپا شود.
  • {
  • جواهرات دست‌ساز و دارای طراحی‌های خاص، با تبلیغ این بلاگر بیشتر به چشم می‌آیند.
  • |}
  • برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند.
  • {
  • البته اگر می‌خواهید خیلی حرفه‌ای این کار را انجام دهید، به شما پیشنهاد می‌کنم که حتماً تحقیق کلمات کلیدی را یاد بگیرید.
  • |}
|}

ابتدا با خرید یک پکیج ۳۰ هزارتومانی سعی در یادگیری این مقوله داشت؛ اما پس از گذشت یک هفته با مراجعه به یوتیوب و دیدن فیلم‌های آموزشی به‌طورکلی از فضای تولید ویدئوهای رئال بیرون آمد. به‌طوری‌که تکنولوژی بلاگرها وارد فضای تازه‌ای از فعالیت‌های بلاگری شدند و توانستند در شبکه‌های اجتماعی گوناگون؛ اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و محصولات دیجیتال به مردم ارائه کنند. یک بلاگر تلاش می‌کند تا از طریق تولید و انتشار محتواهای آموزشی و سرگرم‌کننده در زمینه‌های مختلف، مردم را راهنمایی کند. حتی اگر یک مشکل و ایراد کوچک از سوی خود مشاهده کنند؛ سعی می‌کنند با جبران این ضعف‌ها، رضایت طرف‌دارانشان را دوباره به دست بیاورند. متوجه شدم عامل اصلی موفقیت یا عدم موفقیت افراد، طرز فکر آن‌هاست که از باورهای آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.

این کار نه تنها باعث برجسته شدن محتوای‌تان می‌شود بلکه شما را به عنوان یک بلاگر اثبات می‌کند. بسته به حوزه تخصصی‌ و پلتفرم‌تان می‌توانید محتوای خود را در قالب پست، عکس، ویدیو، پادکست و غیره منتشر کنید. این امکان نیز وجود دارد تا با برندهای مختلف همکاری کنید، هدایای مشترک بدهید یا مسابقاتی را اجرا کنید. با اینکه باید پلتفرمی مناسب برای محتوا و مخاطبین هدف خود انتخاب کنید اما از سایر پلتفرم‌ها غافل نشوید یا حداقل کار کردن با آن‌ها را یاد بگیرید که شاید در آینده به‌کارتان آمد. این افراد درباره مد و استایل می‌نویسند، از لباس‌های خود عکس می‌گیرند و ترندهای جدید را معرفی می‌کنند.

  • اما وبلاگ های زیادی هستند که در بستر اینترنت فعالیت می کنند و سرویس هایی را به کاربران ارائه می دهند.
  • ابزارهای کاربردی روزمره با نمایش ساده توسط این بلاگر مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند.
  • {
  • برای این‌کار به غیر از مراحل ذکر شده در بالا، چند گام دیگر نیز لازم است.
  • |}
  • «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایده‌های مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.
  • {
  • همچنین عنوان کرد که زمانی که پیچ در حال رشد بود و تعداد فالوورها به ۳۰۰ هزار نفر رسیده بود، خودش مسئولیت ادمینی، تدوین ویدئوها، پشتیبانی پست‌ها و ادیت آنها را بر عهده داشته است.
  • |}{
  • «کمند» با دستور پخت‌های ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان می‌پردازد.
  • |}

عکس‌ و ویدیوهای باکیفیت بگیرید و با استفاده از برنامه‌های ادیت عکس، آن‌ها را بهتر کنید. یکی دیگر از مزایای وبسایت، اثبات اقتدار و توانایی شما در زمینه‌ی تخصصی است. برای مثال، جادی، بلاگر موفق ایرانی در زمینه برنامه‌نویسی و هک، هم وبسایت دارد و هم در پلتفرم‌های مختلفی که برنامه‌نویس‌ها حضور دارند، فعالیت می‌کند. اگر ایده‌ای برای تولید محتوا ندارید، در مطلب این چند ترند هیچ وقت از مد نمی‌افتند، حسابی در مورد ایده‌های تولید محتوا صحبت کردیم.

بلاگر های معروف ایرانی مانند سایر بلاگرهای جهان در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند اما بلاگرهای غذا و آشپزی، زیبایی، مد، طنز، فناوری، سبک زندگی، ورزش و گردشگری مخاطبان بیشتری دارند. درآمد بلاگر های ایرانی نیز از جمله موضوعاتی است که اغلب ذهن مخاطبان این افراد را به خود مشغول می‌کند. در این مقاله، درباره مشهورترین بلاگرهای ایرانی و درآمد برخی از آنها توضیح دادیم. برای محاسبه درآمد حدودی این بلاگرها از نرخ تبلیغات آنها استفاده کردیم. در میان انبوه شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب می‌شود.

در حال حاضر این شغل در بین مردم بسیار محبوب شده است اما در پشت زرق و برق‌های صفحه شبکه‌های اجتماعی بلاگرها، زحمت‌های فراوانی کشیده می‌شود. هر روزه افراد بیشتری وارد این شغل می‌شوند و جلب اعتماد و توجه مخاطبین نیز سخت‌تر شده است. در نتیجه ایجاد محتوای معتبر و جذب دنبال‌کننده‌ها نیازمند زحمت و تلاش بسیار زیادی است.

    {
  • او ایران‌گرد و جهان‌گردی ایرانی است که خاطرات تصویری سفرهایش را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد.
  • |}{
  • او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند.
  • |}
  • این نوع تبلیغات به‌ویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند.
  • یک تکنولوژی بلاگر باید همواره دانسته‌های خود را به‌روز کند و با هر آپدیت و پیشرفت تازه، آن را به شکل یک پکیج جذاب و سرگرم‌کننده؛ اما درعین‌حال کاربردی و کامل، در دسترس عموم قرار دهد.
  • {
  • سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود.
  • |}
  • البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند.

یعنی درصورتی‌که تایم ویدئوهای شما بالای ۱۰ دقیقه باشد، برای یک کاربر اینستاگرامی پست شما یک محتوای حوصله سر بر لقب خواهد گرفت. آرین ابرونی در یوتیوب نیز ویدئوهای آموزشی و سرگرم‌کننده منتشر می‌کند. حال که با مفهوم تکنولوژی بلاگر و نحوه کارشان آشنا شدیم؛ خوب است تعدادی از این بلاگرهای موفق ایرانی که در سال 1402 توانستند موفق عمل کنند را به شما معرفی کنیم. در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد. شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایف‌استایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیج‌های مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است.

لیاندرا فشن بلاگر ساکن منهتن فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ با یک وبلاگ آغاز کرد. او در آغاز درباره زندگی شخصِی، سرگرمی و موضوعات طنز می‌نوشت، کم کم به مد و فشن روی آورد و در حال حاضر با برندهایی چون ویتزمن، مایکل کورس و سوپرگا همکاری کرده است. مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد.

    {
  • چیزی که در این مسیر مهم است داشتن زمینه‌ی تخصصی خاص و فالوورهای وفادار است.
  • |}{
  • او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند.
  • |}
  • او در یکی از های‌لایت‌های پیج اینستاگرام خود مدعی شده که برای شروع کارش تنها یک لپ‌تاپ و گوشی سامسونگ S5 در اختیار داشته است.
  • {
  • او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است.
  • |}
  • دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای  تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود.
  • «محمدامین کریم‌پور» بیش از ۴.۴ میلیون فالوور یکی از مطرح‌ترین هنرمندان و اینفلوئنسرهای فضای مجازی است.

این بلاگرها نه‌تنها در برقراری ارتباط با مخاطبان خود خبره‌اند، بلکه می‌توانند به شما کمک کنند تا پیام برندتان را به شکلی موثر و هدفمند به دست علاقه‌مندان خدمات و محصولاتتان برسانید. در برخی از موارد نیز مطالبی را در رابطه با تجربیات واقعی خود به اشتراک می ‌گذارد. با این حال می ‌توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه ‌های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند.

به این دلیل ما سعی کرده ایم بهترین مکان ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. هیچ معیار خاصی برای تعداد فالوورها وجود ندارد اما داشتن بیش‌تر از ۱۰۰۰ فالوور می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی باشد. این یک روش بسیار موثر جهت افزایش مشارکت است و در عین حال به شما این فرصت را می‌دهد تا بدانید مخاطبین از چه چیزهایی خوششان می‌آید یا چه انتظارهایی از شما دارند.

پلتفرمی را انتخاب کنید که مناسب نوع محتوای تولیدی‌تان باشد و کار با آن را یاد بگیرید. این بلاگرها موسیقی جدید و خوب معرفی می‌کنند، اخبار جدید دنیای موسیقی را به اشتراک می‌گذارند یا آموزش و اطلاعات بیشتری در این زمینه به مخاطبین می‌دهند. این بلاگرها آثار هنری خود را به اشتراک می‌گذارند و می‌توانند برای مخاطبین الهام‌بخش باشند. سپهر زمانی تاکنون با شرکت‌ها و کمپانی‌های متعددی همکاری داشته؛ که از این لحاظ موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرها به شمار می‌رود.

او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد. پس از تحصیلات در یک سالن زیبایی استخدام شد و پس از آن کلیپ های خودآرایی خود را در شبکه های مجازی منتشر کرد و به شهرت فراوانی رسید. پلتفرم‌هایی مانند جریان، فرایند همکاری برندها با بلاگرها را آسان و هوشمند کرده‌اند. جریان پلتفرم تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی است که برندها را به بلاگرها و اینفلوئنسرهای مناسب متصل می‌کند. پس از انتخاب موضوع، باید یک پلتفرم مناسب برای انتشار محتوای خود پیدا کنید.

نقشه ذهنی یا Mind-map روشی است که شما عنوان اصلی را در وسط صفحه نوشته و ایده هایتان را دور و بر آن می نویسید. این روش کمک می کند به تولید محتوای شما و نیز به بلاگ شما تا رتبه سایتتان در سرچ گوگل بهتر شود. آیا به دنبال ایدهای جدید برای تولید محتوای بلاگتان هستید؟ برای هر بلاگر پیدا کردن منابع و ایده های جدید یک چالش به حساب می آید. برای این کار ممکن است ماه‌ها تلاش و صبر لازم باشد تا نتایج کار خود را ببنید. نکته‌ی اصلی موفقیت در این مسیر، ایجاد یک تصویر منحصربفرد، شناسایی زمینه‌ی تخصصی و توزیع محتوا در پلفترم مناسب‌تان است. تا جایی که ممکن است محتواهای جذاب ایجاد کنید و ارتباط نزدیکی با دنبال‌کننده‌هایتان داشته باشید.

با اشتراک‌گذاری زندگی روزمره خود به‌عنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. او تجربیات خود را به‌صورت محتوای صمیمی با ۵۲۹ هزار دنبال‌کننده به اشتراک می‌گذارد. برندهای کودک‌محور می‌توانند در محتوای خانوادگی این بلاگر بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. «مهسا باصری»، با داشتن حدود ۶۸۰ هزار دنبال‌کننده، مهندسی پرانرژی است که عشق به سفر و خانواده را در محتوای خود به اشتراک می‌گذارد. برندهای گردشگری با گنجاندن تبلیغات در محتوای سفر این بلاگر می‌توانند مشتریان جدیدی جذب کنند.

در حالی که در کشورهای دیگر بلاگری از طریق وبلاگ نویسی و تولید محتوای متنی شروع شد، در ایران بلاگری بیشتر به شکل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب شناخته می‌شود. همین موضوع سبب شده تا برخی از آنها به شهرت و درآمد فوق‌العاده‌ای هم برسند. اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. به طور مثال برخی از آنها روی مکان های گردشگری فعالیت می کنند و به شهرهای مختلف سفر می کند و برخی از آنها در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی کار می کنند. همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت.

Contact Us
https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
Email: info@tikshahr.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

او در یک سریال آمریکایی بازی کرده است و پس از آن شهرتش چند برابر شد. آنها سعی می کنند تا از این طریق تبلیغات محصولات شرکت های بزرگ و معروف را نیز در صفحات خود انجام دهند که گفته می شود که هر تبلیغ بیش از 10 میلیون تومان هزینه دارد. البته بیشتر این سلبریتی ها تعرفه های آنها را اعلام نمی کنند اما بر اساس گزارش های موجود درآمد آنها بالای 50 میلیون تومان در ماه می باشد. یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. الناز گلرخ بلاگر مد و زیبایی است که با محتوای خود در اینستاگرام توانسته است دنبال کنندگان زیادی جذب کند. بلاگری تنها تولید محتوا نیست؛ بلکه تعامل با مخاطبان و ایجاد ارتباطات مداوم نیز بسیار مهم است.

بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند. برای مثال، برای یک برند پوشاک، بلاگرهایی مناسب هستند که در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌کنند. ملینا تاج نیز از دیگر بلاگرهای معروف در تمامی پلتفرم ‌های اجتماعی می ‌باشد و شهرت زیادی در این شبکه ‌ها به دست آورده است. اما یکی دیگر از این بلاگرهای معروف مهسا غضنفری است که او نیز در این زمینه کار می کند. فعالیت های گسترده ای را در این زمینه در شبکه های اجتماعی انجام می دهد و در حال حاضر در تهران ساکن می باشد. او محصولات شرکت های مختلفی را در پیج های خود تبلیغ می کند و در این زمینه توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد.

بلاگر فردی است که در یک زمینه خاص و کاربردی مهارت لازم را دارد و می‌تواند این مهارت را به دیگران؛ به شکل کاملاً اصولی آموزش دهد. این افراد با مردم ارتباط نزدیکی دارند و می‌توانند به‌واسطه این ارتباط، اطلاعات خود را با آنان به اشتراک بگذارند. شعار او در کل دوران بلاگری‌اش (خوشی‌ها می‌توانند تکراری باشند) بوده؛ و تاکنون با انتشار نزدیک به ۴۵۸ پست یک میلیون دنبال‌کننده دارد. شاهرخ استخری در ابتدا مدعی شده بود که همسرش هیچ‌گونه علاقه برای انتشار تصاویر خود ندارد؛ اما پس از چندین سال سپیده تصمیم گرفت تا کم‌کم فعالیت خود را به‌عنوان یک بلاگر آغاز کند. سپیده بزمی پور، پس از هشت ماه آشنایی با شاهرخ استخری در کشور بلژیک؛ سرانجام در سال ۱۳۹۰ با او ازدواج کرد.

ابزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای ویرایش ویدئو مثل ادوبی پریمیر میتوانند به شما در تولید محتوای حرفه ای کمک کنند. همچنین برای انجام ویرایش های مورد نظر میتوانید از یک ادیتور یا گرافیست استفاده کنید. دنیای دیجیتال همواره در حال تغییر است و به عنوان یک بلاگر باید به روز باشید و مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهید.

در ادامه به لیست بلاگرهای تهران و معیارهایی می‌پردازیم که برای انتخابی مناسب باید در نظر بگیرید تا تبلیغات شما بیشترین بازخورد و اثربخشی را داشته باشد. نگین میرصالحی فشن بلاگر معروف ایرانی با بیش از ۶ میلیون فالوور در اینستاگرام برای برندهایی مثل گوچی و شنل تبلیغ می‌کند. او صاحب یک برند محصولات مو به نام گیسو است؛ این محصولات با عسل و موم عسل تولید می‌شوند. بدون شک هر کدام از بلاگرهایی که برخلاف موازین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند با برخورد قانونی مواجه خواهند شد که گاهی اوقات موجب ایجاد حواشی بلاگر های معروف ایرانی نیز می شود. همانطور که در چند روز گذشته خبری مبنی بر دستگیری یکی از بلاگرها با بیش از یک میلیون فالوور در ایران منتشر شد.

از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد. پس از آنکه دید بازخورد زیادی دارد، تصمیم گرفت تا به طور حرفه ای روی آن کار کند. او رفته رفته تعداد فالورهای خود را در این شبکه اجتماعی به 5 هزار تا رساند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین صفحات ایرانی ها را در اختیار دارد و گفته می شود که به خاطر تبلیغاتی که در پیجش می گذارد ماهانه 100 میلیون تومان از آن درآمد کسب می کند. یکی دیگر از بلاگر های معروف ایرانی مرد که ویدئوهای آموزشی ورزشی تولید می‌کند، پیمان رجبی است. این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت می‌کرد اما بعدها وارد رشته بدن‌سازی شد.

محبوبیت او بین مخاطبانش نیز مانند صدف بیوتی و ملینا تاج به دلیل صمیمیت اوست. یلماس بت نام سایت شرط‌ بندی و قماری است که مدیریت و مسئولیت آن بر عهده بلاگر معروف یعنی ندا یاسی می‌ باشد. ندا یاسی میز از جمله بلاگرهایی است که توانسته کاربران زیادی را در شبکه‌ های اجتماعی به سمت خود جلب کند و این تعداد زیاد دنبال کننده یک فرصت مناسب برای تبلیغ سایت شرط بندی او می ‌باشد.

تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را به‌زبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبه‌رو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی می‌کند و به‌گفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاس‌های ای‌اس‌ال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد. بلاگرها میتوانند محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانند، مانند کتاب های الکترونیکی، دوره های آموزشی یا محصولات فیزیکی. داشتن حضور فعال در پلتفرم های مختلف مانند اینستاگرام، توییتر یا یوتیوب، به جذب و افزایش دنبال کنندگان کمک میکند.

بلاگر های معروف ایرانی؛ ۲۱ بلاگر پرطرفدار ایرانی در حوزه‌های مختلف

مستر تابه در صفحه‌ش آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو دارد. البته نام دقیق این بلاگر ذکر نشده، اما بر اساس گزارش‌ ها این بلاگر به دلیل تبلیغ سایت‌ های شرط‌ بندی در پیج اینستاگرام خود و گزارش‌ های مردمی دستگیر شده است. در حالی که بسیاری از بلاگرهایی که در اینستاگرام به شهرت رسیده ‌اند در خارج از ایران اقامت دارند. البته او ابتدا با آموزش ترکیب ماسک ‌های مختلف به روش خانگی شهرت یافت، اما بعدها نحوه صحیح آرایش و حتی روش ‌هایی برای نحوه درست سر کردن روسری و توربان را نیز به طرفدارانش آموزش داد.

در اواخر سال ۱۳۹۹ بود که احمد معین همسر شبنم، خبر از مهاجرت آنها به خارج از کشور داد. چرا که همسرش متهم به جرائمی همچون فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام، اشاعه فساد و فحشا، جریحه‌دار کردن عفت عمومی و همچنین انتشار محتوای مبتذل و مستهجن شده بود. او معمولاً اتفاقات روزمره‌ی زندگی‌اش را همراه با دل‌نوشته‌های جذاب، در قالب پست یا استوری منتشر می‌کند. سوگل معتقد است در بحث تبلیغات باید حساسیت زیادی به خرج داد؛ چرا که ممکن است برخی از مخاطبان، شما را به‌عنوان الگوی خود قرار دهند، طبق گفته‌ی شما محصول را تهیه کنند و راضی نباشند. پس اگر با چشم‌ و گوش‌ بسته، دست به تبلیغ هر محصولی بزنید، کم‌کم از اعتماد طرف‌داران به شما کاسته می‌شود. اگر درباره لیست بلاگرهای تهرانی سوالی دارید، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. لطفا شما هم نظر خودتان را با ما به اشتراک بگذارید و بنویسید که چه موضوعات دیگری نیز برای شما جالب و جذاب است تا در گزارش‌ها و مطالب بعدی بلاگ به آنها بپردازیم. همچنین اگر سوالی دارید می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. پلتفرم هایی مانند وردپرس به شما کمک میکنند وبلاگ خود را به راحتی مدیریت کنید. این افراد به اشتراک گذاری تجربیات خود از سفر به نقاط مختلف جهان میپردازند و معمولاً به دنبال الهام بخشی به دیگران برای کشف جهان اند.

{

درآمد یک تکنولوژی بلاگر چقدر است؟

|}

او با سفرهایش قصد دارد تا ایران را به کشورهای دیگر بشناساند و البته برای مخاطبانش از سفرهایی که به کشورهای دیگر دارد تولید محتوا کند. او در حال حاضر از طریق اداره تورهای گردشگری و تبلیغات در فضای مجازی کسب درآمد می‌کند. از معروف‌ترین و موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که فعالیت رسمی خود را تقریباً پنج سال پیش آغاز کرد.

{
    {
  • الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکه‌های اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب می‌شود.
  • |}
  • او برای کسب درآمد کلاس‌های ورزشی خصوصی و گروهی برگزار می‌کند، به بدن‌سازان مشاوره می‌دهد و مکمل‌های بدن‌سازی را تبلیغ می‌کند.
  • {
  • بلاگری که در حوزه مشابه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند، می‌تواند تبلیغ شما را بهتر به مخاطبان هدف برساند.
  • |}{
  • برای یافتن هشتگ‌های پرطرفدار، ابزارهایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.
  • |}
  • این کار باعث می‌شود تا هشتگ شما گشترش یابد و دیگران هم از برندتان آگاه شوند.
  • از معروف‌ترین و موفق‌ترین تکنولوژی بلاگرهای ایرانی؛ که فعالیت رسمی خود را تقریباً پنج سال پیش آغاز کرد.
|}

هرچه این معرفی کامل‌تر و جامع‌تر باشد در جذب مخاطبین موفق‌تر عمل خواهد کرد. برای مثال معرفی برنامه‌های عکاسی و فیلم‌برداری و یا نت‌نویسی ممکن است برای عموم افراد قابل‌استفاده باشد. اغلب، یک بلاگر لایف‌استایل ماجراهای زندگی خودش را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد؛ بنابراین می‌بایستی محتوایی که تولید می‌کند، درخور خواسته‌های کاربران باشد.

{
    {
  • اهورا تاکنون با انتشار تقریباً ۱۱۳۰ ویدئو، نگاه نزدیک به ۵۶۳ هزار نفر دنبال‌کننده را به صفحه مجازی‌اش خیره کرده است.
  • |}{
  • تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روش‌ها برای دسترسی به مخاطبان هدف است.
  • |}
  • «دکتر سمانه افخمی» محتوایی علمی و آموزشی درباره مکمل‌ها و محصولات زیبایی تولید می‌کند.
  • {
  • این کار به‌ویژه برای افرادی مناسب است که تازه شروع به‌کار کرده‌اند و دنبال‌کننده‌های کمی دارند.
  • |}
  • اگر می‌خواهید محتوایتان بر مخاطبین تاثیر بگذارد باید درک عمیقی از دنبال‌کننده‌های خود داشته باشید.
  • معمولا آنها در آمد بالایی دارند و گفته می شود که بین 50 تا 100 میلیون تومان می باشد.
|}

او در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده و این روزها به بازیگری در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی هم علاقه نشان داده است. ویدئوهای طنز سرنا در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب جزو پرمخاطب‌ترین ویدئوهای طنز ایرانی محسوب می‌شوند. خیلی از بلاگر های معروف ایرانی طنز و کمدی را مبنای کارشان قرار می‌دهند. او که در رشته سینما تحصیل کرده است، کار خود را با نویسندگی در انیمیشن‌های مشهور «دیرین دیرین» و بازیگری تئاتر شروع کرد. او به‌واسطه ویدئوهای بامزه‌ای که با لهجه شیرین مشهدی در اینستاگرام منتشر می‌کرد، شهرت یافت. جواد خواجوی در سریال‌های مختلف تلویزیونی و نمایش خانگی نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است. صرف داشتن فالوور زیاد کافی نیست؛ بلکه میزان تعامل مخاطبان با محتوای بلاگر مهم است. افرادی که فالوورهای فعال و نرخ تعامل بالایی دارند، می‌توانند تبلیغات شما را به شکل موثرتری نمایش دهند. امیر تتلو یکی دیگر از جنجالی ترین افرادی است که در فضای مجازی کار می کند و در حال حاضر در کشور ترکیه ساکن است.

نکته قابل ذکر این که در شبکه یوتیوب فقط امکان ساخت محتواهای ویدئویی امکان‌ پذیر است. تینا اسدی از جمله بلاگرهایی است که ابتدا به عنوان بازیگر فعالیت داشت و سابقه بازی در چند فیلم و سریال را در داخل ایران داشته است. بنابراین می ‌توان گفت که او قبل از شهرت به عنوان بلاگر یک بازیگر سرشناس و معروف بود. اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.

بلاگر https://blog.tikshahr.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%88%d9%81-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86/
بهترین بلاگرها در هر شهر